reklama

Zúčtovanie

Pre budúcich účtovníkov

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Účtovníctvo, účtovníctvo, účtovníctvo!

Načo máš toľko detí, keď sa o ne nevieš samo postarať?

Tvoja 211-tka nestačí na pokrytie všetkých ich nákladov

Tak si chňaplo po každom, čo šiel náhodu okolo

Ak nebol dosť rýchly

Ten chudák nevedel, čo ho čaká- ja

A súd ma donútil platiť výživné na deti iných

Teraz 6 hodín navyše

Tvoje deti zničili drevenú kolísku, čo som im postavila-

priznávam- bola nanič

Padli na zem a rozbili si hlavy

Teraz plačú- je to tvoja vina

Ja by som nikdy nezverila deti sama sebe

Lucia Zaťková

Lucia Zaťková

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som dievča narodené v nesprávnom storočí, ktoré pomaly zisťuje, že do jeho doby ho nevráti žiadna skriňa. Zoznam autorových rubrík:  Napíš báseň...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu